Välkommna!

Hejsan! Startade denna blogg för att jag vill sälja lite kläder från min garderob. Dels eftersom att de inte längre passar eller för att de bara tar upp onödig plats. Kan också dyka upp lite andra smågrejer också!
-
Jag heter Sari Räsänen, är 18 år och bor i Göteborg! Har en personlig blogg också (sarpzi.blogg.se), tänkte först vara anonym men tänkte att det kan vara smart att berätta lite om mig så ni inte tror att det är någon lurendrejeri :)
-
Kläderna / skorna / sakerna som jag säljer kan hämtas från mig i Göteborg, men även fraktas med önskat fraktbolag (posten, schenker, DHL, you name it!). Köparen betalar frakten och jag ansvarar inte för slarv som orsakas av fraktbolagen. Varorna packas varsamt och skickas när jag fått pengarna. Går även att betala vid avhämtning.
-
Priserna som är utsatta gäller då det är det lägsta jag kan tänka mig. Budgivning går också bra (om plagget eller saken är populär) då det satta priset är utropspriset, högstbjudande vinner såklart. Budandet avslutas då ingen mer intresse visas (efter minst ett dygn).
-
Vid intresse eller vid frågor kan ni skriva en kommentar med email och namn så hör jag av mig såfort jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0