Scarfs

1. Svartvit palestinasjal, okänt märke. Aldrig använd
-
2. Vit scarf med motiv som fjärilar och rosor, från MQ. Märket är Zoul och modellen heter Karin Lace Scarf. Använd fåtal gånger. 100 % polyester.
-
3. Svart scarf med bruna, ljusbruna och ljusblåa blommor på, från Indiska. Använd fåtal gånger. 100 % viscose.
-
4. Svart scarf med lila och röda blommot & blad på, har även små "toffsar" i kanterna, från Indiska. Är trekantig när man viker ut den. Använd fåtalgånger. 100 % viscose.
-
Skicka en kommentar om ni vill ha bättre bilder! =)
-

Finns att hämta i Göteborg eller fraktas med önskat fraktbolag. Köparen betalar frakt. Skickas när jag fått pengarna på mitt konto, betalning vid avhämtning går också bra. Ansvarar inte för fraktbolagets slarv.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sari, jag får köpa brun/blå/vita scarfen med blommor? :D

2011-08-07 @ 20:20:12
URL: http://hanzki.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

ja jag kan gärna kolla på mer bilder :D är intresserad av den andra och den fjärde :)

2011-08-24 @ 12:22:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Kristin

är intresserad av scarf nr 2 om den finns kvar :)

2011-09-27 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0