Linnen, 10-20 kr st. Paketpris 40 kr.

Svartvitt smårandigt Linne från Lindex, köpt ett par år sedan, har använt den 3-4 gånger. Storleken är M, resor under bysten så den framhäver rätt mycket, även fina detaljer. Köpte den för en hundralapp, säljer för 10 kr.
-
Gulvitt linne från H&M, fina detaljer. Storlek 42. Använd bara ett par gånger. Fint skick, lite skrynklig bara, "stretch-tyg" i ryggen. Säljer för 20 kr.
-
Victora of Sweden linne. Rödvit randig, har underbara detaljer. Köpte den på second hand, storleken som står på ettiketten är 34 (dock ifyllt men bläckpenna) och eftersom jag får på mig den, dock väldigt tight på mig, så skulle jag säga att den är storlek 36 / en mindre 38. Säljer den för 20 kr.
-

Finns att hämta i Göteborg eller fraktas med önskat fraktbolag. Köparen betalar frakt. Skickas när jag fått pengarna på mitt konto, betalning vid avhämtning går också bra. Ansvarar inte för fraktbolagets slarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0