Blåa Tiger of Sweden jeans, storlek 28/32, 250 kr.

Det är dags för mig att sälja mina Tiger of sweden jeans eftersom de har blivit lite för tighta.
-
Modellen heter skogsberg - lowlander och är i storlek 28/32.
Nypris är runt 1000 kr, säljer mina för 250 kr (eller högstbjudande)!
-
De är köpta för ca 5 år sedan, har en underbar blå färg, inga hål, skador eller fläckar. Vädligt sparsamt och försiktigt använda. Enda negativa kan vara att de är lite uttöjda vid midja och rumpa då jag vanligtvis har 30 i midjemått.
-

Finns att hämta i Göteborg eller fraktas med önskat fraktbolag. Köparen betalar frakt. Skickas när jag fått pengarna på mitt konto, betalning vid avhämtning går också bra. Ansvarar inte för fraktbolagets slarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0